Bent u niet in staat om uw bestelling in ontvangt te nemen? Hieronder vindt u de procedure van onze vervoerders.

Bezorging door DPD

Vervoersdienst DPD hanteert de volgende procedure:

  1. De chauffeur laat een bericht achter waarin een nieuw bezorgmoment wordt aangegeven. De chauffeur van DPD zal automatisch de volgende werkdag weer langskomen om het pakket nogmaals aan te bieden.
    U kunt ook een nieuwe afspraak inplannen via www.nieuwelevering.nl. Het enige wat u hiervoor nodig heeft is de mededeling die onze chauffeur voor u heeft achtergelaten en uw postcode. Afhankelijk van uw bezorginstructies kan de DPD het pakket meestal de volgende werkdag bezorgen. Hiervoor moet u wel vóór middernacht online uw instructies doorgeven.
  2. Mocht u ook bij de tweede afleverpoging niet thuis zijn, dan wordt het pakket op een DPD depot achtergelaten. U kunt contact opnemen met DPD via 0900-37 346 33 of een nieuwe afspraak inplannen via www.nieuwelevering.nl.
  3. Is er binnen 7 dagen geen nieuwe afspraak gemaakt met DPD dan wordt het pakket weer geretourneerd naar VerrekijkerDirect.

DPD, Meer informatie over procedure niet thuis tijdens bezorging.


Bezorging door DGO

DGO zal het product altijd in overleg met de klant afleveren. Wij nemen vooraf contact met u op om een aflevermoment af te spreken. Vervolgens zal de chauffeur een half uur voor aankomst contact met u opnemen. Bent u op dat moment niet in de gelegenheid om de bestelling aan te nemen, zal het artikel retour gaan. Om een nieuw bezorgmoment in te plannen, zullen extra verzendkosten in rekening gebracht moeten worden.

Contactgegevens DGO
Telefoon: 0528 227 800
www.dgo.nl